Известие

Collapse
No announcement yet.

Лека полека...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ще ви бия всичките. датчика е от дясната страна на матора и се проверява с уреда без да се сваля за 10 минути. иначе какво друго може да обясни това че като стигне 70-80 градуса и изчезва проблема.
    точка

    Comment


    • а сега някои да ми каже каде се намира филтъра на парното бензиновия и още кадето има филтри че мисля цялосна подмяна за преди зимния сезон.Че като гледам парното колко скромно духа си представям какъв е станал филтъра!!!!!!
      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

      Comment


      • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
        а сега някои да ми каже каде се намира филтъра на парното бензиновия и още кадето има филтри че мисля цялосна подмяна за преди зимния сезон.Че като гледам парното колко скромно духа си представям какъв е станал филтъра!!!!!!
        Къв филтър на парно, бре колега? Ми ние караме стари бараки. Те нямат такъв. Парното ти духа скромно поради друга причина. Какво сначи скромно? Слабо обдухване (от слаб вентилатор) или не е топла струята?

        А бензиновият филтър седи в предния кош ниско долу, буквално в краката на шофьора.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • верно че сме само на радиатор а за духането духа но въздуха не е много топъл и то при загрята кола миналата зима направо огън хвърляше през духалките!!!!!!!!
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • ами или клапата топло-студено не ти работи както трябва или радиаторчето за парното ти е запушено.
            Като ти загре хубаво колата пипни изходния маркуч за патното дали е топъл
            вече без Алфа,но да видим до кога!

            Comment


            • Старите 33ки парно нямат какво ли не съм правил е не става те са си така от както са ги създали или така си мисля!
              alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

              Comment


              • Колега valentino в грешка си ако всичко е изправно парното на 33-ка е мнооооого топло,на мойта е такова- горещо, но радиаторчето е чисто ново ,както и радятора на двигателя.и всички клапи се движат,термостат също трябва да има читав
                Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                Звукът може да бъде
                описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                Comment


                • Първоначално публикувано от valentino Покажи съобщение
                  Старите 33ки парно нямат какво ли не съм правил е не става те са си така от както са ги създали или така си мисля!
                  Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщение
                  Колега valentino в грешка си ако всичко е изправно парното на 33-ка е мнооооого топло,на мойта е такова- горещо, но радиаторчето е чисто ново ,както и радятора на двигателя.и всички клапи се движат,термостат също трябва да има читав
                  със сигурност мога да кажа, че и моята 33-ка (1984г.) имаше невероятно силно парно и вътре в купето ставаше изключително горещо.
                  Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                  Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                  Lancia Ypsilon '02

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                    със сигурност мога да кажа, че и моята 33-ка (1984г.) имаше невероятно силно парно и вътре в купето ставаше изключително горещо.
                    Аз и сега имам и старата, и новата 33-ка, но старото парно е недомислено. Нито радиаторчето отдава достатъчно топлина (при новата 33-ка радиаторчето е по-голямо) нито въздушнея поток е достатъчен. Ако можеше старото парно само да духа колкото новото, щеше да духа почти студен въздух. Аз сам експериментирал много със старото парно, сменях радиаторче с ново, уплътнения, но получавах комплекси от Жигулите. Накрая сложих в старата 33-ка парно от новата. И всичко заспа. Новото парно има и още едно предимство спрямо старото - може да рециркулира въздуха в купето.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Така да съживим темата малко:
                      Парното е оправено до колкото може да се каже беше спукано радиаторчето което бе запушено с течност за запушване сменени са предните спирачни апарати и дискове със такива от 16в смених и спортното гърне със оригинално чистак бърсак при което тръгна да върви повече за на пролет съм замислил нова генерация и основен на двигателито.

                      Имам и един въпрос каде могат да ми направят ковани бутала???
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • Да ги направи някой ще е трудна работа,по-скоро да ги вземеш нови или втора ръка. Щом търсиш ковани бутала явно замисляш и вентилатор,в такъв случей погледни на drigata темата за неговата кола. Там имаше даже буталата от каква кола са свалени и доста други неща за 16в турбо боксер.
                        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Аз и сега имам и старата, и новата 33-ка, но старото парно е недомислено. Нито радиаторчето отдава достатъчно топлина (при новата 33-ка радиаторчето е по-голямо) нито въздушнея поток е достатъчен. Ако можеше старото парно само да духа колкото новото, щеше да духа почти студен въздух. Аз сам експериментирал много със старото парно, сменях радиаторче с ново, уплътнения, но получавах комплекси от Жигулите. Накрая сложих в старата 33-ка парно от новата. И всичко заспа. Новото парно има и още едно предимство спрямо старото - може да рециркулира въздуха в купето.
                          Забрави да кажеш, че се запушват радиаторчетата и им е нужен ребилдинг! Освен това имам впечатлението, че точно преди радиаторчето се сгъва маркуча.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                            Така да съживим темата малко:
                            Парното е оправено до колкото може да се каже беше спукано радиаторчето което бе запушено с течност за запушване сменени са предните спирачни апарати и дискове със такива от 16в смених и спортното гърне със оригинално чистак бърсак при което тръгна да върви повече за на пролет съм замислил нова генерация и основен на двигателито.

                            Имам и един въпрос каде могат да ми направят ковани бутала???

                            По принцип се поръчват,ама са някъде около 600-700 евро,а и зависи за какво ти са тези бутала,какъв сетъп на мотора изкаш.
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • За една малка турбинка с не голямо налягане!!! Ти с какви бутала си и имаш ли проблеми с тях???
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                                За една малка турбинка с не голямо налягане!!! Ти с какви бутала си и имаш ли проблеми с тях???
                                Aз съм с моднати бутала от тойота супра 3.0 24волта и я карам на 1,2 бара за сега без проблеми.
                                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                                Comment

                                Working...
                                X